چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

جمع آوری ۲۵۲ معتاد متجاهر از سطح بوستان‌های مشهد

  • کد خبر: ۱۶۴۰۰۶
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
جمع آوری ۲۵۲ معتاد متجاهر از سطح بوستان‌های مشهد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۵۲ معتاد متجاهر در هفتمین مرحله از اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی از بوستان‌های سطح این شهر جمع‌آوری شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان افزود: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، این طرح با رویکرد پاکسازی ۱۳۱ بوستان در سطح شهر مشهد برنامه ریزی و به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: در جریان اجرای این طرح با همکاری کلانتری ها، علاوه بر جمع آوری ۲۵۲ معتاد متجاهر، ۲۹ خرده فروش و چهار نفر شرور در بوستان های سطح شهر دستگیر شدند.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: همچنین در این عملیات یک کیلو و ۹۳۹ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش،۱۷ قبضه چاقو و قمه و ۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ۲۰۸ سارق نیز در جریان اجرای این طرح دستگیر و ۲۲۴ فقره انواع سرقت کشف شد، ۳۶ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت نیز از مهمترین نتایج این طرح در موضوع کشفیات اموال مسروقه است.

وی تاکید کرد: طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر مشهد به خصوص در مناطق حاشیه شهر به صورت مستمر ادامه دارد و بر این اساس با هنجارشکنان، توزیع‌کنندگان موادمخدر و مزاحمان نوامیس مردم بر اساس قانون برخورد می شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->